duminică, 14 iunie 2009

Post optimist

Buna ziua, soare!
E o zi frumoasa tare afara, pasarile canta, copii zbiara dragalas in fata blocului, vantul bate usurel, numai bine cat sa perpeleasca micii pe gratar. Si, cireasa de pe tort, ca in orice zi ca asta, razele de soare intra fermecator pe geam, in camera, iar draperiile tale arata iarasi ca de poveste.

La inceputul blogului scriam ca imi doresc prin el sa inspir pe cineva, sa bucur poate, sa descretesc o frunte. Asa cum alte bloguri au facut asta pentru mine.

Astazi incerc totusi un experiment. Scriu un post optimist, pentru mine. Sa imi descretesc propria frunte si sa ma bucur, o secunda sau, daca am noroc, mai mult, de ziua de afara. Zic de afara, pentru ca inauntru e all about logistica, aprovizionare, management, cercetare, chestionare, traduceri, deadline-uri, 4 zile si s-a terminat.

Imi plac optimistii. Asta cand nu ma enerveaza cei exagerati. Dar, per total, imi plac. Insa am o mare nelamurire. Multi optimisti pe care ii cunosc au si o doza sesizabila de egoism, iar asta ii face cam lipsiti de un folos direct pentru cei din jur. Sa ma explic. Dupa cum vad eu lucrurile, un optimist e ca un cantaret talentat. Nu are rost sa canti in baie, cand vocea ta poate insenina o masa de oameni. La fel si optimistii. Daca tot esti plin de karma pozitiva, de proverbe cu talc, de zambete, solutii si ganduri senine, de ce sa nu le folosesti for the greater good - adica pentru cei din jur?

Ei bine, imi indrept gandurile bune catre optimistii veritabili, catre optimistii aceia cu privirea senina si vie, cu zambetul sincer; catre cei care te salveaza dintr-o situatie stupida, care iti dau curaj si iti deschid ochii larg.

Cu optimism, inainte!

7 comentarii:

mitzou spunea...

uite un om pe strada. face de toate: trece o babuta strada, il prinde pe un hot, tine umbrela unui om, face cinste unui copil cu o inghetata..toata lumea il aplauda. in fine...e acel om bun la toate...si el accepta laudele si e incantat de ceea ce este in jurul sau. cu siguranta vor fi oameni care sa-l dezaprobe si cu siguranta un fatarnic nu ar face asa ceva... un om simpatic (m-as identifica putin in ce ai descris tu :D) ar parea un clovn daca ar fi simpatic pentru toata lumea, ar parea neserios si doar omul bun doar sa-ti faca ziua faina pentru ca afara ploua si el zambeste. omul simpatic e acolo cand ai nevoie. asta consider eu bineinteles pentru ca nu sunt atat de simpatic

Anca spunea...

o, ba esti un simpatic, crede-ma pe cuvant!

Alex spunea...

Multumesc pentru ca imi inseninezi ziua. multumesc pentru ca esti asa cum esti. iti multumesc pentru toate zambetele care mi le arunci.
:*

Anca spunea...

"pe care", honey! :*:*

Recrutare spunea...

m-ai molipsit cu optimismul tau. Hmmm...
E de bine!

Anca spunea...

Ma bucur, draga Recrutare! :)

nina spunea...

Eu is prin definitie un om optimist. Asa am fost mereu. Cu toate astea din cand in cand e bine sa scrii pentru tine un "post optimist".
Bine te-am gasit!