joi, 2 iulie 2009

Mai stii?

...cum te strigam pe-atunci? Icoana cu picioare lungi... veneai pe rau sau rau erai? Curgeai din mine, pana-n Rai.

L-am vazut in concert pe Mihai Margineanu. Cu totul intamplator, asa cum i-am ascultat in seara aceea si pe cei de la Holograf. Cele mai frumoase momente nu sunt planificate, unfortunately pentru oamenii ca mine, care au absoluta nevoie de UN PLAN ca sa se simta safe. Si ziceam de Margineanu, ca l-am vazut si inca il tin minte perfect. Asa simplu si asa incredibil de inteligent. Si foloseste limbajul poporului, limbajul simplu, ca sa exprime lucruri atat de frumoase. Cum zicea o prietena de-a mea, e fermecator sa vezi pitorescul acestei tari. Sunt anumite lucruri, anumite cuvinte, anumiti oameni, abolut fermecatori.

zambet mieriu...

Azi suntem entuziasmati. Pentru ca avem prieteni in toate colturile lumii si pentru ca avem perspective. Pentru ca iubim, mai bine sau mai prost. Pentru ca zambim, destul de des. Pentru ca uneori radem de ne doare burta. Si pentru ca viata este, fundamental frumoasa. Asta pana ni se pune pata si toti sunt egoisti si noi nu avem nici o sansa la fericire. Dar alea sunt alte zile.

Si in plus, ieri am vazut orasul de sus.

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Si tot ieri ai mancat bun si sud-american ;)