luni, 19 ianuarie 2009

Viva la vida

My life is getting back on track. Proiecte predate, ordine in camera, zambit frumos la bunici, cont de facebook :) Si urmeaza lucrurile mari.

De astazi in 6 luni implinesc 22 de ani.
It feels a lot, pentru ca simt ca vreau sa mai fac inca atat de multe. Si na, am timp, se zice, dar vreau sa am mai multa grija cum anume il folosesc.
So 2009 resolutions, coming right up:

- sa imi iau permisul de conducere
- sa merg cu bicicleta mai des - 1 data pe saptamana, cel putin primavara si vara
- sa incep un blog/ mail/ alta metoda tehnologica de a tine legatura cu my 2 best friends
- sa merg in vizita la frate-miu, in Amsterdam
- sa iau licenta cu bine
- sa incep sa scriu cartea pe care am promis ca o scriu
- sa las in urma o echipa eficienta si pasionata
- sa ma hotarasc si sa fiu multumita cu decizia luata: inca un an in Iasi sau... nu?
- sa urc pe munte, pana sus sus in varf, cu picioarele mele - si da, in ritmul meu :D
- sa citesc inca cel putin o carte clasica

rezolutiile astea sunt mai mult pentru urmatoarele 6 luni :) Well, adica pana la 22 de ani.
Toate panzele sus :D

3 comentarii:

Bogdan spunea...

in .. ordinea asta :D ca sa stiu cam cand preconizezi aterizarea in Amsterdam :)

Rox spunea...

Pai multa bafta la toate atunci! ;-) Ma bucur sa vad zambete si optimism.

Si te asteptam cu drag in Amsterdam... Asta daca sunt si eu pe acolo... :-P

Anca spunea...

Da, Rox, ca am auzit ca te cam plimbi :D
Sa aveti grija ce faceti pe acolo!