luni, 19 ianuarie 2009

Out is through

Cantecelul asta zice ca the only way out is through
Si o zice foarte bine.

Incerc sa ma ascund zilele astea. De toata lumea, pentru ca simt ca daca ma apuc sa vorbesc cu cineva, incep sa plang.
Insa de ce ar fi asta un lucru rau?

Poate tot ce avem nevoie sa facem, pentru a ne elibera de nesiguranta, esec, dezamagire, rusine, singuratate, este sa mergem prin sentimentele astea, cu capul sus, cu zambetul pe buze, cu oamenii dragi alaturi. In primul rand insa, cu noi insine alaturi.

Fa primul pas!
Incepe discutia aceea de care iti e frica.
Zambeste cand tot ce vrei sa faci e sa taci. Zambeste pentru ca va schimba cursul unor evenimente. Va schimba o cearta intr-o discutie. O tacere dureroasa intr-un moment emotionant.

Oamenii imi spun tot felul de lucruri. Ca sunt puternica sau ca ar trebui sa fiu mandra de mine. Insa la sfarsitul zilei, ceea ce conteaza este ce imi spun eu mie. Ce am facut eu pentru mine. Cum am invatat eu din ceea ce a fost, cum am trecut eu peste. Unde anume ma aflu. Unde imi doresc sa merg in continuare.

So, girlie, ia si impaca-te. Incepe cu tine. Impaca-te cu gandurile si dorintele si asteptarile tale. Se zice ca e un an nou, un bun prilej sa faci asta.
Impaca-te cu oamenii pe care i-ai indepartat pentru ca te iubesc. Si pentru ca pe ei nu ai vrea sa ii dezamagesti, de aia alegi sa te ascunzi.
Impaca-te cu oamenii carora le datorezi explicatii.
Impaca-te cu oamenii de la care astepti explicatii.
Impaca-te cu cei carora mai ai sa le spui lucruri, cei carora le datorezi cumva un multumesc.

Impaca-te cu deciziile luate, momentele petrecute, trecutul, viitorul. Impaca-te cu ziua de astazi si fa tot ce poti mai bine ca sa te impaci cu tine in fiecare zi.

It's time to start again. And the only way to do it is to walk through today.

Niciun comentariu: