joi, 29 ianuarie 2009

A beautiful mess



Heart

Asta e cuvantul care imi vine in minte de dimineata. M-am trezit cu o neliniste pozitiva pe care o am de cateva zile. Si aseara, inainte sa adorm, ma gandeam cate stari si ganduri si "a-ha-uri" am avut in doar 2-3 zile. Si cate s-au schimbat cumva in mine.

Jason Mraz e un tip asa simpatic si exprima asa bine multe dintre lucrurile pe care le simt. Melodia din titlu e una dintre ele. Sau "Please don't tell her", "The Remedy". In ceea ce priveste alte melodii care imi suna in cap zilele astea, nu credeam sa spun asta vreodata, dar unele sunt din selectia nationala pentru Eurovision. Don't ask :)

Si de ce heart?
Pentru ca, in final, it's all that matters. Conteaza ce simti, cum te simti tu cu tine, conteaza fapte si mai putin cuvinte. Conteaza cine e acolo cand nu ceri, cine e acolo cand ai nevoie fara sa te intrebe "de ce", conteaza ce e in sufletul tau si numai tu stii, pana la urma. Si toate lucrurile pe care le facem, toate calatoriile, proiectele, planurile, obiectivele mai mult sau mai putin mari, toate au ca finalitate un sentiment. Conteaza ce simti.

Ma gandeam zilele astea ca oamenii nu mai construiesc, nu mai au rabdare sa se descopere, pe ei si pe altii, sa faca un compromis, sa faca pe cineva fericit. Suntem uneori asa ocupati de "mine", incat uitam de "noi" si, mai grav, uitam de "tine". Nu conteaza daca eu te fac sa zambesti, conteaza daca tu ma faci sa zambesc. Si imi dau seama ca am cazut si eu in capcana asta uneori. Mai demult faceam surprize, faceam oamenii din jurul meu sa zambeasca fara un motiv anume. Acum mi-e greu sa fac asta. And this will change!

Mergand pe firul asta al filozofiei "Conteaza ce simti" - desi sunt sigura ca nu sunt, din nou, prima care s-a gandit la asta - mergand pe acest fir, deci, m-am hotarat ce vreau sa simt la sfarsitul anului 2009. Ce vreau sa fie diferit in mine. Si de aici sa imi dau seama ce fac pentru asta.

Intre timp am vazut si filmul Australia. Incredibil.
"Just because it is, doesn't mean it should be"

Un comentariu:

Rox spunea...

Somewhere over the rainbow... :-)
Si cum a ramas cu scrisul in engleza? Sau era doar pentru insemnarea respectiva?

Citind ce-ai scris mi-am adus aminte ca si mie mi-ai facut la un moment dat o surpriza foarte placuta cu niste carti... Si acum zambesc cand imi amintesc... :-)