marți, 18 decembrie 2007

Walking on sunshine

Ma simt foarte importanta, am primit prima mea leapsa pe blog. Ca sa nu se supere Marius, am sa raspund. Insa mie nu imi place leapsa, asa ca asta o sa fie si ultima.

E vorba de a scrie 4 propozitii de la pagina 123 din cartea cea mai aproape de mine in momentul asta.

La mine s-a nimerit "Starea de flux" de Mihaly Csikszentmihalyi, carte imprumutata de la Popic, the little Zig Ziglar wannabe, dragul de el.
Si acum sa transcriem:

La urma urmei, daca scriem, pictam sau facem experimente intr-un laborator, trebuie sa fim singuri. Si totusi, persoanele creative subliniaza mereu cat de important este sa vada si auda alti oameni, sa faca schimb de idei si sa cunoasca lucrarile altora. Fizicianul John Archibald Wheeler sustine aceasta idee foarte direct: "Daca nu te intelegi bine cu ceilati, poti sa-ti iei adio. Intotdeauna am fost de parere ca nimeni nu devine cineva daca nu sunt alte persoane prin preajma."

Cam adevarat ce zice Mihaly aici. Total de acord.
In dimineata asta au fost The Pretenders.

3 comentarii:

Popic spunea...

Ma bucur ca-ti place cartea :)

Unknown spunea...

alex, e popic?

Anca spunea...

dap, under cover :)