joi, 6 decembrie 2007

Flowers in the window

Post-ul asta a stat multa vreme pe o foaie de hartie, pe biroul meu. I'm not that much of a blogger, after all, se pare.
Ma gandeam la momente inspirationale si mi-au venit unele in minte, probabil cele mai recente:

  • cand ii spui tatalui tau ca esti mandru/a de el
  • cand cei dragi sunt veseli si rad, iar tu esti acolo, in mijlocul lor
  • cand ti se spune "Eu cred ca poti sa faci asta"/ "Eu am incredere in tine. Sper ca si tu crezi in tine."
  • cand ocolesti drumul spre casa, intr-o plimbare cu o persoana draga tie, numai pentru a prelungi discutia foarte interesanta
  • cand iti amintesti de tine acum 1 an
  • cand persoane noi iti amintesc de oameni cunoscuti in trecut

Dedicatiile muzicale am sa le pun de acum in fiecare titlu. Azi a fost Travis.

Niciun comentariu: