duminică, 17 mai 2009

Epilog

N-am reusit sa creez un post inchegat. Am doar ganduri razlete si invartite.

Anul acesta am invatat sa iubesc. Am invatat sa spun "te iubesc", de la o persoana de la care n-as fi crezut mai demult ca as putea sa invat asta. Si nu, nu e un tip.

Am invatat, incet, incet, sa imbratisez. Si tin minte 3 imbratisari care m-au ajutat sa ajung in punctul acesta, in care le ofer si le primesc deschis, cand simt nevoia. E un moment asa magic cand iti unesti simplu si firesc trupul de al celuilalt, cand inchizi ochii si simti caldura clipei respective. Simti ca sunteti acolo doar voi doi si prietenia - fie ea de moment, ce va leaga.

Azi am participat la un FlashMob. Mai exact am "inghetat" 3 minute in Piata Unirii - impreuna cu un grup de vreo 20 de voluntari. Trecatorii au avut reactii dintre cele mai distractive. Mi-a placut tare. Si la fel cerceii cumparati din bani imprumutati, si inghetata, si rasetele. Imi era dor de tine. Imi place de mine cu tine :) Si, din nou, poate dezamagim fanii, nu e vorba de un tip.

Azi am fost cu bunicii si parintii in parcul Expozitiei, in Copou. Primaria i-a invitat pe bunici sa sarbatoreasca 50 de ani de la casatorie. Sincer, am cautat toata ziua cuvintele alea potrivite care sa descrie ce a fost si ce am simtit. Un gol mare in stomac, un zambet larg larg pe fata, un buchet de flori care a surprins-o pe bunica, un dans neterminat, un cantec prelungit, un mic - bineinteles, "fiecare familie e o poveste, fiecare dintre dumneavoastra sunteti un roman". Bunici, cate doi, cate unul, cu sau fara nepoti. Seriosi, jucausi, mai incet sau mai repede, i-am admirat si i-am iubit pentru o secunda pe toti.

Ziua asta a fost despre perfectiunea imperfectului. Nu am o viata de film. Nici o familie de film. Ne iubim, ne certam, ne inghitim sau poate nu tot timpul, unul altuia fixatiile. Nici intamplarile mele nu sunt perfecte. Nici prieteniile nu raspund tot timpul la telefon. Insa imperfectul acesta are perfectiunea lui.

Important e ca am invatat sa spun "te iubesc", nu?
Tu cand ai zis ultima oara?

Niciun comentariu: