sâmbătă, 12 aprilie 2008

Cea mai frumoasa zi

Perfect.

Joi, 10 aprilie 2008. Concert Vama, mai exact Tudor Chirila si 4 omuleti tari. Perfect. Desi am stat 2 ore sa asteptam, a meritat pe deplin, peste deplin chiar. Am sarit la unison cu oameni necunoscuti, am cantat din toti plamanii, am zambit cu toata fata, am aplaudat pe bune. Mi-au revenit in minte imagini din adolescenta, mi-au venit in minte imagini despre lucruri care inca nu s-au intamplat, despre locuri pe care nu le-am vazut, despre lucruri pe care nu le-am mai simtit in ultima vreme. Concertul asta s-a jucat in cel mai placut mod cu simturile si gandurile mele. Mi-a placut la nebunie. Epilog. Show. Creatie. Zambete. Lacrimi? :) Eh, zicea ceva de iubire, poate de asta.
Si poate cel mai tare lucru a fost ca am impartit concertul asta cu singura persoana cu care mi-ar fi placut sa il impart.

Perfect.

Sambata, 12 aprilie 2008 Dimineata lenesa, soare, primavara. Probleme, solutii, zambet pe buze, no worries, greselile ne ajuta sa invatam, nu? O plimbare de o ora poate, poate mai putin, timpul e mult prea irelevant. Zambete din nou :) O fi ceva cu zambetele astea, ceva chimic sau beyond, dar aduc o stare de fericire mult prea pregnanta ca sa nu fie adevarat. Povesti despre Moldova, despre ce anume fac eu in AIESEC, despre cat de interesant si pe bune este sau ar putea fi totul. Prajitura cu ciocolata. Si, cel mai important, un targ de antichitati care ne-a picat in drum in cel mai neasteptat mod. Amintiri ale altora impletite cu ale mele. Ma simteam ca in sufrageria bunicii. Acum ma uit la cerceii mei noi si la bratara rosie. Imi imaginez povestea lor si ma mandresc ca acum povestea lor e si a mea si invers. Imi plac lucrurile despre care poti spune mai mult decat pret si punct de vanzare. M-am simtit ca intr-un film retro astazi. Minunat. Perfect.

melodia e a lui Andries

3 comentarii:

V.M. Simandan spunea...

Life is beautiful, nu-i asa?

Anca spunea...

minunata :)

alexandru toma spunea...

Vroiam sa ti cer ajutorul intr-o problema. Eu lucrez la partea practica a licentei si vroiam sa te rog sa mi completezi un chestionar. E pentru @-eri doar.
http://www.kestionare.ro/k/k.aspx?k=2226 il gasesti aici
Nu iti ia mult! vreau sa am echilibru intre sexe si intre gn-uri.
ps: ce mai faci? cum merge treaba? (mai scrie ceva pe aici)

iti multumesc anticipat