vineri, 25 ianuarie 2008

Bubbly

Ne-am despartit. In seara asta, pe messenger. Tocmai le-am spus si lor si imi vine sa plang.

A fost asa frumos. Ne-am cunoscut prin fratele meu, eu l-am abordat, i-a placut stilul meu si de atunci suntem impreuna. Am descoperit parti mai putin bune unul la celalat, am impartasit perioade grele sau bucurii. M-a inteles mai intotdeauna, insa azi am spus stop.

Imi tot repet de cateva ore: It's the right thing to do, it's the right thing to do. Sper ca e. Intr-adevar, nu era alta solutie, intr-adevar, imi va fi tare dor, intr-adevar, a zis ca ma pot intoarce oricand. Dar oare chiar pot? M-am gandit la asta. Cum iei de la capat o relatie si asa fragila? Cum iti asumi enorma responsabilitate ca things will work out this time?

Incerc sa ma gandesc la lucruri pe care le-am castigat din experienta asta. Sa centralizez ce am invatat. Insa imi vin in minte numai lucrurile de care imi va fi tare dor. Lucruri pe care le pierd.

Se mai termina lucrurile, nu putea dura o vesnicie, vorba Ilincai.

Sa nu inchid pana nu clarific ceva: postul asta nu are nici o legatura cu baietii :) Insa da, e despre atasament, iubire, corectitudine, renuntare.

Si melodia e cantata de Colbie Caillat.

ideea era: Multumesc, bookblog!

5 comentarii:

Jen spunea...

*hugs*
sa stii ca vorbeam serios, intotdeauna exista si a doua oara :)

Jen spunea...

ah, si stii de ce ma mai oftic? eram foarte curioasa daca de ziua mea imi trimiti tot mie mesajul sa-l postez :P

Voicu Mihnea Simandan spunea...

Scriai undeva ca "pe unii [din echipa] nici nu v-am vazut live vreodata :)". Nu vad de ce nu am sta la povesti pe plaja aici in Thailanda!

Anonim spunea...

I'm for sure going to miss you... and the team as well...
Oricum, usa nu este inchisa din punctul meu de vedere... ramane deschisa pentru tine

Anca spunea...

m-au emotionat si mai tare mesajele voastre:) multumesc mult!
@Jen - ai sa vezi ce o sa se intample de ziua ta:D eu inca mai primesc notificari de ziua fiecaruia, nu ma dezabonez asa usor
@Mihnea - da, ar fi chiar foarte tare :)
@Cristina - imi place ca usa e deschisa. Si sa stii ca esti una din persoanele pe care tare as fi vrut sa le cunosc live :)